Daily Quote:

"Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." Albert Einstein

30 maart 2010

Gisteren aan het eind van de dag kreeg ik toch wel een moeilijk moment. Een hongermoment. Ik had de omelet mediterranee genomen en dat gecombineer met gekookte broccoli. Niet vies, maar het vulde niet echt, dus had constant een knagend gevoel. De beoogde twee liter haalde ik ook niet. Bij elkaar gisteren denk ik 1 1/2 liter gedronken. Twee liter is echt veel. Avonds, omdat ik dus dat hongergevoel had, lukte het helemaal niet. Volgens mij kreeg ik nl nog meer honger als ik water zou drinken. Met de lunch heb ik een zakje kippensoep genomen. Not a fine choice. Smaakt een beetje melig. Vandaag tomatensap. Veel lekkerder. Oh ja, en gisteren na de omelet, 1 1/2 uur later nog een zakje dessert genomen, creme brulee, vond ik ook niet lekker. En het vulde ook niet. Vanavond voor diner neem ik omelet met kaas en bak courgette en tomaat erdoorheen. Als "snack" neem ik geen dessert maar een drank. Vanochtend woog ik 73,1. Goed teken. Het slaat dus wel aan. Gisteren ook 1ste officiele dag van mijn hardlooptraining. Zes maal 1 min hardlopen. Na 1 minuut hardlopen volgt 2 minuten wandelen. Dit wil ik wel volhouden (al hou ik niet echt van hardlopen).