Daily Quote:

"Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." Albert Einstein

20 april 2010

Vanmorgen gewogen..... 66,4. Dat gaat de goede kant op, maar ik wil toch nog zeker 10 kilo afvallen en mijn streefgewicht bereiken. Ben nu 3 weken en 1 dag bezig. Al die tijd geen koffie/alcohol gedronken. Een behoorlijk achievement al zeg ik het zelf. Drink wel groene thee met zoetjes omdat ik het moeilijk vind om een " zoetloos" drankje te drinken. Maar ik wil ook niet permanent zoetjes gebruiken, dus moet hier nog wat op verzinnen als ik weer normaal ga eten en drinken. Koffie en alcohol wil ik iig voorlopig niet drinken. Merk nl dat ik er helemaal geen last van heb ondervonden. Wel vind ik het nog een steeds een beetje onnatuurlijk dit dieet. Alleen maar die zakjes en groenten. Nog altijd heb ik de neiging - vooral als je je favoriete programma aan het kijken bent - om " iets lekkers " te pakken. Pappadums bijvoorbeeld. Maar ja, ik ga toch door. Heb net wat artikelen over proteine gegoogled. Denk dat ik na afloop zo'n pot proteinepoeder ga kopen. Om deze prodimed producten te blijven kopen lijkt me een beetje kostbaar. Zo'n grote pot kost tussen 30 en 40 euro en je doet er lang mee. Ik heb vanmorgen ook maten genomen, taille, borst, heup etc. Dat is ook afgenomen. Merk het ook aan een armbandje, dat zat eerst vrij strak om mijn pols en nu kan ik het heen en weer halen. Ook een bepaalde spijkerbroek kan ik nu goed aan, voorheen moest ik me er eerst met moeite in wurmen.